איך עושים תוספות שיער קבועות? 

שיער ארוך, שופע, מלא ברק ויופי, הוא חלומה של כל אישה (וגם של לא מעט גברים). השיער הטבעי שלנו מושפע מגורמים ותופעות שונות, הקשורות בין היתר לפגעי מזג האוויר, זיהום האוויר והסביבה, לחץ ומתח אישיים ושימוש בתכשירי טיפוח לשיער המבוססים על כימיקלים. לכן, על מנת להילחם בנזקים הנגרמים לשיער שלנו במרוצת הזמן וכדי לפצות על מראה שיער יבש או פגום – פותחו בשנים האחרונות פתרונות שונים לשיקום מראה השיער. כשמם כן מטרתם, לשקם את השיער ואת מראהו, כך שכל אישה תוכל ליהנות ממראה שיער בריא, מלא ברק ושופע, גם אם לא בורכה בשיער טבעי שכזה. 

 

בזכות תוספות שיער קבועות שכבר הפכו לנפוצות ומבוקשות ובזכות מומחים לתוספות שיער טבעי, שצמחו בעולם בשנים האחרונות – הדבר הפך לאפשרי בהחלט, נגיש לכל אישה וחשוב מכל – כשנעזרים במומחה אמיתי לתוספות שיער, העובד עם תוספות שיער טבעי ואיכותי בלבד, אי אפשר לדעת שמדובר בתוספות שיער חיצוניות והשיער נראה אחיד, בריא, מרשים וטבעי. 

 

תוספות שיער קבועות – איך מוסיפים אותן ומה התרומה שלהן? 

קשה למצוא אישה שבאמת מרוצה לחלוטין ממראה ומכמות השיער שלה. תמיד ישנן פנטזיות או שאיפות לשיער יפה יותר, מלא יותר, בריא ומבריק יותר, כזה שמתנפנף ברוח ופשוט גורם לנו להרגיש טוב עם עצמינו. 

 

מה שהיה פעם בגדר חלום בלתי אפשרי להשגה, הפך בשנים האחרונות, בזכות טכניקות חדשות של הוספת שיער כגון: מילוי שיער, עיבוי שיער, הדבקת שיער, הלחמת שיער ועוד – לא רק לאפשרי, אלא אפילו נגיש ונתון להתאמה אישית לכל אישה, בהתאם למצב וסוג השיער שלה, הקרקפת שלה וכו’. היום, כל אישה יכולה להגיע למראה השיער עליו חלמה. 

 

מסיבה זו, חשוב מאוד לבצע את התהליך אצל איש מקצוע מוכח, המתמחה ספציפית בתוספות שיער ושולט בטכניקות של מילוי שיער, עיבוי שיער, הארכת שיער וכו’. מומחה אמיתי לתוספות שיער, לא ייתן הצעת מחיר בטלפון, מבלי לראות את הראש של הלקוחה, לאפיין את המצב הקיים, להבין מהלקוחה בדיוק לאיזו תוצאה היא רוצה להגיע ובהתאם לגבש תכנית עבודה ספציפית לאותה לקוחה. כמו כן, חשוב מאוד לראות עבודות של אותו מומחה לתוספות שיער ואף לשוחח עם לקוחה או שתים שעברו איתו את התהליך. איש מקצוע רציני, יזמין אותך לפגישת ייעוץ קצרה, ללא עלות. 

 

הלחמת שיער – הלכה למעשה! 

כאמור, מדובר בתהליך וברוב המקרים לא בפעולה שמתבצעת במפגש אחד. איש המקצוע חייב לראות את השיער והקרקפת שלך, לאבחן את מצבם, להבין ממך בדיוק מה התוצאה אליה את שואפת ורק אז יוכל לגבש את התכנית האידיאלית עבורך להוספת שיער. באחריותו של איש המקצוע לבחור סוג תוספת שיער, גוון מתאים ונכון ולבצע את כל ההתאמות הנדרשות. כך יוכל איש המקצוע לוודא שתוספות השיער והשיער הטבעי שלך, יראו בסוף התהליך כיחידה הומוגנית טבעית. לאחר השלמת השלב המוקדם, יוכל המומחה לתוספות השיער להוציא את התכנית לפועל – הוספת תוספות שיער לשיער הטבעי שלך, בטכניקה שהוחלט שהכי מתאימה לראש שלך. התוצאה: תוספות השיער הטבעי יהפכו לחלק בלתי נפרד מהשיער שלך ואת תראי ותרגישי לא פחות ממושלמת! 

 

איך לבחור איפה עושים תוספות שיער? 

כפי שצוין לא אחת במאמר זה, החשיבות של בחירת מומחה לתוספות שיער, אינה פחותה מחשיבות תוספות השיער עצמן, שחייבות להיות בנויות מ-100% שיער טבעי ואיכותי. לרוב הדברים יהיו שזורים האחד בשניה: מומחה אמיתי לא יעבוד עם תוספות שאינן משיער טבעי איכותי. חשוב ביותר לבדוק את הניסיון של איש המקצוע בעבודות מילוי שיער, הארכת שיער וכו’ ולראות עבודות דומות שביצע. אם גם את חולמת על תוספות שיער שיהפכו את השיער שלך למלא נפח, ברק ויופי – שמעון סיטבון בקריית מוצקין הוא האיש שאת מחפשת! עם ניסיון רב, מכשור מתקדם ושירות מקצועי, יצירתי ואדיב. שמעון לעולם אינו נח על זרי הדפנה ותמיד דואג להיות מעודכן בחידושים האחרונים בתחום, זאת לאחר שעד היום עבר עשרות השתלמויות והכשרות בארץ ובעיקר בחו”ל, במדינות המובילות את תחום השיער ובעיקר בצרפת וגרמניה. לא בכדי פיתח שמעון ב-15 השנים האחרונות מוניטין של מומחה תוספות השיער מספר 1 בצפון ואחד החזקים בארץ. לפגישת ייעוץ חינם, חייגי 072-3201241 או היכנסי לאתר והתרשמי מתוספות שיער קבועות שבוצעו ללקוחותינו.

סגירת תפריט
דילוג לתוכן